ציפוי אפוקסי בקרית גת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אם אתם מעוניינים לשדרג כל רצפה באשר היא ולהעניק לה מראה מודרני, אין ספק כי ציפוי אפוקסי מהווה את הבחירה הטובה ביותר. בין אם מדובר על המשרד שלכם, על בית העסק שלכם או על ביתכם הפרטי, כאשר תבחרו את הציפוי המדובר, תגלו כי הוא מציע מראה מרהיב וייחודי לחלל, אך מעבר לזה, הוא מגיע עם מגוון יתרונות שונים שנובעים מהמאפיינים המיוחדים של החומר. כמובן שאם החלטתם ללכת על ציפוי אפוקסי בקרית גת, כדאי שתבחרו בטובים ביותר בתחום לצורך יישום הציפוי המדובר בצורה הטובה ביותר, על כל משטח נתון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם להבין למה דווקא ציפוי זה וכיצד תוודאו שאתם בוחרים אותו בצורה נכונה.

ציפוי אפוקסי בקרית גת

מה זה ציפוי אפוקסי?

רצפות אפוקסי הוא למעשה פולימר תרמוסטי שנוצר כאשר מערבבים שני רכיבים שהם: מקשה ושרף. מה שנוצר הוא חומר עמיד וחזק אשר יכול להחזיק מעמד בצורה יעילה גם בפני עומסים כבדים וגם בפני כתמים קשים. את הציפוי המדובר ניתן למצוא בעיקר על רצפות במוסכים, במחסנים שונים וגם בבתים פרטיים אשר מעוניינים ליצור בהם מראה אחיד.

לציפוי האפוקסי יש יתרונות רבים וזאת לנוכח אפשרויות חיפוי ריצוף אחרות. הוא עמיד מאוד, הוא קל לניקוי וכן הוא עמיד בפני כתמים קשים וכימיקלים. מעבר לכך, הוא מגיע במגוון רחב של גימורים וצבעים כך שתהיה חכם אפשרות להתאים באופן אישי את המרצפות לסגנון העיצוב הקיים ולטעם האישי שלכם. הציפוי המדובר יכול לשמש גם לצורך תיקון של רצפות פגומות ובטווח הרחוק הוא יכול לחסוך לא מעט זמן וכסף.

כיצד מיישמים ציפוי אפוקסי לרצפות בקרית גת?

תהליך יישום ציפוי אפוקסי חייב להתבצע בצורה מקצועית ומדויקת על מנת שהוא יעניק את התוצאה הטובה ביותר בסופו ולכן, קודם כל חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אם אתם מחפשים ציפוי רצפה אפוקסי בקרית גת, קודם כל כדאי שתבררו שאתם בוחרים את הטוב והמתאים ביותר לצרכים שלכם, אך בד בבד, עליכם לבחור באנשי מקצוע אמינים, מקצועיים ומומלצים לצורך יישום הציפוי המדובר. את הציפוי יש ליישם בכמה שלבים: ראשית כל יש צורך לנקות ולהכין את המשטח בכדי להבטיח כי החומר יודבק אליו בצורה תקינה. לאחר מכן יש לערבב ולמרוח אותה על הרצפה באמצעות רולר או מגב ובשלב הסופי יש צורך להשאיר אותו לייבוש על הרצפה. זמן הייבוש הנדרש ישתנה בהתאם לסוג האפוקסי אשר בחרתם בו. איש המקצוע ידע להנחות אתכם לגבי זמן ייבוש נדרש וחשוב לעקוב אחר ההנחיות שלו.

איזה סוגים של ציפוי אפוקסי אפשר למצוא?

ישנם סוגים שונים של ציפוי אפוקסי, כאשר לכל אחד מהסוגים הללו יש את התכונות ואת השימושים הייחודיים שלו. בין הסוגים השונים ניתן למצוא: אפוקסי פילוס עצמי, אפוקסי מתכתי ואפוקסי דקורטיבי, כאשר אפוקסי פילוס עצמי יהיה מצוין לצורך יצירת משטח אחיד וחלק, אפוקסי מתכתי יעניק לרצפה מראה מנצנץ ומתכתי ואילו אפוקסי דקורטיבי רלוונטי לצורך יצירת עיצובים שונים ודוגמאות על גבי הרצפה.

כיצד מתחזקים רצפה עם חיפוי אפוקסי?

לא מעט אנשים תוהים לגבי איך מתחזקים את הרצפה המחופה באמצעות חומר חיפוי אפוקסי. ובכן, חשוב לדעת כי התחזוקה קלה יחסית וכל שיש לעשות בכדי לשמור על מראה נקי ויפה הוא לנקות את הרצפה עם חומר ניקוי עדין ומים. יש לנגב נזילות כמה שיותר מהר מהחיפוי בכדי למנוע הכתמה וכמובן, על אף שמדובר על פעולות תחזוקה קלות באופן יחסי, לא כדאי לוותר עליהן ויש לבצע אותן מדי פעם בפעם בכדי לשמור על המראה הטוב של הרצפות.

חיפוי אפוקסי

מה צריך לדעת על אפוקסי לרצפה בבית פרטי בקרית גת?

ציפוי אפוקסי אמנם נפוץ מאוד במוסכים וכן במרחבים תעשייתיים שונים, אך אין זה אומר שהוא לא מתאים גם לבית פרטי. בשנים האחרונות הציפוי המדובר הופך להיות פופולארי יותר ויותר בבתי מגורים פרטיים. הציפוי עבור רצפת אפוקסי לבית יכול להיות נפלא על רצפת בטון אפוקסי במרתפים או חללי מגורים שונים וכן, ניתן ליצור באמצעותו עיצובים והדפסים מיוחדים, דבר שללא ספק יעניק לכל בית פרטי נגיעה עיצובית אישית וייחודית. באמצעות ציפוי זה כל אדם יכול לעצב את הרצפה של ביתו בדיוק באופן שבו הוא מעוניין ולהעניק לביתו מראה מיוחד.

חשוב להכיר את כל היתרונות של שימוש בציפוי אפוקסי לרצפות בחלל מגורים פרטי: ראשית כל, מדובר על ציפוי שהופך את עבודת הניקיון והתחזוקה של הרצפות בבית לקלה ופשוטה. אם יש לכם ילדים או חיות מחמד ואתם רוצים לשמור על המראה הטוב של הרצפה שלכם לאורך זמן, הציפוי המדובר הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. הוא גם יעיל מאוד לאנשים שסובלים מאלרגיות שכן הוא לא לוכד בו אלרגנים או אבק.

כיצד תבחרו חיפוי אפוקסי מושלם לרצפה שלכם ואיך מתקינים אותו??

בחירת הציפוי הטוב ביותר לרצפה שלכם, צריכה להיות בהתאם לגורמים שונים כגון: על איזה משטח יש צורך להשתמש בציפוי המדובר, איזה מראה וגימור רצויים לכם בסופו של תהליך ועוד. אם אתם רוצים ליצור מראה מושלם ודקורטיבי, אפוקסי דקורטיבי יהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם שכן, באמצעותו תוכלו ליצור עיצובים מיוחדים ודוגמאות, אולם, אם אתם צריכים ליצור משטח אחיד וחלק, אפוקסי פילוס עצמי דווקא יתאים לכם יותר.

לגבי ההתקנה של הציפוי המדובר, קחו בחשבון כי מדובר על תהליך שידרוש כמה ימים. בשלב הראשון יש לנקות ולהכין את המשטח היטב לקראת מריחת החומר. בשלב השני יש להכין את החומר וליישם אותו בכמה שכבות ובשלב השלישי, יש צורך להמתין עד שהחומר יתייבש.

אם אתם מעוניינים לבחור בציפוי אפוקסי עבור חיפוי וציפוי רצפה מכל סוג, בדקו איזו חברה ידועה כאמינה ומקצועית בתחום, בעלת המלצות רבות של לקוחות מרוצים ומוניטין ובחרו בה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

רצפות אפוקסי

ציפוי אפוקסי לרצפות במחיר מעולה לעסקים, מוסדות ובתים פרטיים באיכות בלתי מתפשרת! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שנהנים משירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר